Portfolio
Een greep uit de opdrachten die ik de afgelopen jaren heb gedaan:
- Inrichten Konnect ouderportaal
- Interim planner / kindadministratie
- Inrichten administratie vanwege Harmonisatie kinderopvang-peuterspeelzalen
- Omzetten administratie peuterwerk naar 16 uur per week
- Advisering inzake verdere ontwikkeling softwarepakket voor de kinderopvang
- Onderzoek en advisering ontwikkeling Integrale kindcentra bij een organisatie voor opvang en onderwijs
- Inrichten nieuwe tariefstructuur bij een grote, landelijke organisatie voor kinderopvang
- Directeur kinderopvang a.i. bij een organisatie voor opvang en onderwijs
- Adviseren omtrent inrichting Kocon, herstructureren van het administratief proces
- Doorlichten kindadministratie, advisering inzake efficiency, reorganiseren van bestanden, processen en inrichting van de administratie en adviseren inzake geldstromenservice
- Administratieve verwerking van overname peuterspeelzalen
- Interim management en opzetten afdeling Klantenservice
- Verzorgen van trainingen in het gebruik van Kocon voor nieuwe medewerkers (diverse locaties)
- Implementatie van een nieuw softwarepakket
- Tijdelijk verzorgen van de volledige kindadministratie voor meerdere kinderdagverblijven en bso's
- Interim locatiemanager (4 locaties)
- Interim manager marketing, sales en innovatie